Teman pena..

Sunday, March 27, 2011

pejam celik pejam celik

tirai semester 6 bakal menutup tirai nya
dalam masa tak sampai sebulan
itu pasti
dan sebulan ini yang pasti sebulan yg penuh dengan assignment, presentation, test
senang kata sibuk
semua skrang sedang sibuk
apakan lagi event bawah ku dalam beberapa hari lagi.

pejam celik pejam celik
masa bergerak dengan laju sekali.
kalau ku ingat dulu
seakan baru sahaja
aku nak mengenali dengan ilmu tarian
seakan baru sahaja
aku rapat ngan budak budak ini
seakan
baru untuk segalanya

bila ku kenang kembali memori lama.
sumpah
aku bakal merindui semua ini
aku sayang
aku rindu

seperti tak sanggup tuk berpisah.

kirin
jangan tunjuk kesedihan mu itu
jangan tunjuk kan kepedihan hati mu itu

walau bagaimana cara sekali pun
kau tetap akn melepaskan mereka
kau tetap akan meninggalkan mereka

bila ku singkap kenangan lama
terlalu banyak
terlalu banyak tuk ku senyum
dan tertawa sendirian
tapi mampukah aku sedih untuk kegembiraan

biarah warkah yg ku tulis ini dlm keadaan kesedihan dan pasti kerinduan

kerana
kasih sayang dtg nya dari air mata kegembiraan dan juga kenangan bersama... pejam celik pejam celik... masa menceburui diri ini...

tirai semester enam akan ku tutup juga
dan mungkin ini merupakan semester akhir aku bergiat dlm minat ku

No comments:

Post a Comment