Teman pena..

Friday, March 4, 2011

my Interest =D

salah satu minat aku ialah buat montaj gambar

haha
aku pun tak tahu apa yg menarik tentang wat montaj
tapi rasa sangat seronok
kerana bila kita kongsi balik bersama kwan kawan kita tgk balik
seronok balik mengenang benda lama
yg kita buat sama sama

mungkin sebab itu
dalam MEDIA(kelab fakulti perakaunan)
aku ambil exco multimedia

seronok wat montaj
edit pulak ngan lagu
mungkin leceh
but kepuasan dia selepas itu

hmmm
so setiap kali ada
event
mcm farewell, gathering ke
or saja saja bila free
aku suka wat montaj
tapi u need to find some montaj yg menyeronokkan kita laa
gmbr tu sendiri yg bagi kita idea nak wat montaj cm mana
so the person yg suka wat montaj is ME =D

hmm but sem ni is my last sem
hmm sape agaknya akan wat montaj tuk aku
or ada tak sape sape yg akan wat montaj lagi lepas ni
huhuhu
hope ada...

salam

No comments:

Post a Comment