Teman pena..

Sunday, April 15, 2012

My Life: umur ku kini semakin meningkat, 22 tahun

Assalamualaikum

HAPPY BIRTHDAY TO ME
HAPPY BIRTHDAY TO ME
HAPPY BIRTHDAY TO SHAKIRIN
HAPPY BIRTHDAY TO ME

hehee
tanggal 10 April 1990
jam 12.12 tengahari

saya yg diberi nama oleh ibu bapa saya, SHAKIRIN AZIM BIN MUSTAPHA telah lahir dimuka bumi ini setelah hampir 8 bulan berada di dalam perut ibuku...

ALHAMDULILLAH
Syukur yg teramat
dilahirkan 8 bulan , saya kuat tuk menempuh awal awal hidup saya dan sehingga kini
Syukur dan terima kasih kepada ibu bapa saya kerana menjaga saya dahulu.

kini
10 APRIL 2012
cukuplah genap saya berumur 22 tahun sudah

inilah kek yg disambut dirumah, awal da hari kerana aku masih lagi belajar, di MELAKA..




Im happy with my self
tahun ini telah memberi satu impak baru pada diri aku sendiri
satu perubahan yg baik

this is me, a new me
and i want to be more better then this
^_^

thank u , terima kasih pada semua yg wish
firstly ialah mak aku sendiri
first person
family ku, my fren, dan semua y mengenali aku dalam FB dan secara nyata
thanks gak pada my classmate, pika,elli, ijan, tika
thanks pasal nak celebrate bithday kirin



hope , dengan umur 22 thun ni, saya akan jadi lagi baik dan makin baik

10 April 2012 memberi saya satu amanah dan tanggungjawab juga tuk membawa dan mentadbir Kelab Warisan Budaya, Uitm KBM

Saya akan cuba berusaha dan lakukan yg terbaik
tidak boleh melakukan seorang diri tetapi perlu lah dengan sokongan kawan kawan yg lain juga

sekian
^_^

p/s leh ngundi tahun ni haha


No comments:

Post a Comment