Teman pena..

Tuesday, April 26, 2011

Risau

dia tak sihat..
kena demam chicken pox
rase rase nya kat seminggu kot

hari ni aku singgah lagi
menjenguk dia
dah start bnyk da
bgi aku first time tgk keadaan mcm tu
yg pasti dia terseksa

da makan ubat?
belum, pasal tak makan lagi..
nasib baik aku belikan nasi ngan sup daging tadi
thanks jugak kat syad..sanggup tolong aku bwk ke kelemakv nak cari lauk tuk dia

keadaan dia serba lemah
terbaring je
aku tahu dia terseksa
tapi aku tgk dia pun rasa sedih
aku ingin bntu tapi tak tahu cm mana

wat masa ni
mknn dia kena pantang
n masa yg sama
dia kena dpt nutrition yg betul jugak
takkan nak makan sehari sekali je

hmmm
lagi lagi paper dia sabtu ni
lagi buat aku risau

YA ALLAH
aku masih terbayangkan keadaan dia ni
aku risau sgt
study pun terganggu
YA ALLAH
mohon kau sembuhkan lah penyakit dia agar dia dpt menjawab final nnt
dan dia dpt belajar
sesungguhnya keadaan dia, dia nak duduk pun dia sakit
mohon agar tiada gangguan penyakit lain
kau tenangkan lah keadaan aku dan dia agar dpt study tuk final

sungguh
aku sgt sungguh
risau keadaan dia

apa patut aku buat?

No comments:

Post a Comment