Teman pena..

Friday, April 29, 2011

Alhamdulillah

Dalam keadaan demam aku yg cm pasang surut ni
alhamdulillah,pagi ni (jumaat)
dia da surut
mungkin aku ni cepat berpeluh
tapi aku tak lari dari makan ubat pasal tgn aku bergetar getar

nervous apa entah...
alhamdulillah jugak pasal
Final FAR360 aku
aku dpat lakukan jugak
tak da nak kata susah sgt tidak, senang sgt pun tidak
tapi boleh lah aku jawab
tersenyum la jugak.

harap aku berjaya, amin

alhamdulillah
dlm keadaan sibuk yg patutnya aku dah sibuk belajar tuk exam esoknya
aku sempat membuat bubur untuk dia
dan singgah aku tadi
sudah nampak sedikit daya pada diri dia
harap dia akan jadi lagi cepat baik
sempat la aku jugak meneman dia makan
hanya lah bubur biasa je aku buat dengan ikan bilis untuk isi perut dia
kalo tidak mana entah dia nak makan.

dengan keadaan dia skrang,
hanya lah rasa pening pening je
bdan pun da makin ok

hope pas ni beransur pulih la semula

syukur, aku pun semakin baik, demam pun dah hilang
tapi nak terus je makan ubat
pencegahan

^_^

salam

No comments:

Post a Comment