Teman pena..

Wednesday, August 20, 2014

Tup tup, bling bling, Cak!!


Assalamualaikum

serius , aku tak tahu kenapa aku nak letak tajuk post aku ni begini sekali.
Bila fikir balik, geli pun ada hahaha, tapi hentam je la.
dah berhari hari aku fikir nak menulis tetapi tak bergerak, kemalasan melanda teramat parah.

Apa pun sekali ngan tajuk post aku kali ni
Aku sebenarnya GEMBIRA sangat sebab aku dapat juga memulakan post aku diblog usang ni. hehe

4 bulan lagi aku tinggalkan, hurm apa ek jadi kat aku ya?

Jujur, sesiapa yg sedang belajar tu, gunakan lah masa anda belajar dan mengalami life as a student.
Serius!!, anda akan merindui semua masa, saat, minit, jam , hari , bulan dan tahun semasa anda belajar. sebab ia lebih best!!

apa yg best!!

sebab anda tidak perlu fikir banyak benda. Kalo belajar fikir nak handle diri sendiri dan belajar.
cukup.
tapi bila  anda ke zaman kerja ni, diri sendiri, keluarga, kehidupan dan kerja , kan banyak tu. haha

Yang pasti, AKU RINDU SANGAT ZAMAN BELAJAR AKU.
5 tahun setengah berlalu zaman diploma dan degree ku. huhu sob sob sob

aku nak ikutkan nak post banyak benda dalam ni, tapi memandangkan masa sekarang nak dekat 2 pagi. Baik aku tido. Kerana esok nak KEJE!!

Keje apa?
Haaa, lain kali baru aku citer. tak best citer dalam ni.. aku nak post banyak banyak kalo bole. hahaha
*Gile kuasa.

k la., saya mengundurkan diri dahulu
Selamat Malam
Assalamualaikum


P/S
Sebelum lupa, sebelum habis syawal ni haaa
Saya SHAKIRIN AZIM mengucapkan
SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR DAN BATIN
kosong kosong ya hehehe ^_^


No comments:

Post a Comment