Teman pena..

Monday, April 14, 2014

kembali berkarya ... ^_^

Assalamualaikum w.bt.

Salam Sejahtera, good day kepada semua pembaca sekalian...

waaah...serius sudah lama aku tak berbloging. tetibe rase dihati ingin menulis semula..

hampir setengah tahun ku tinggalkan..maaf atas beberapa faktor..

tapi yang penting, faktornya ialah MASA.


Alhamdulillah, mungkin nukilan ku ini more kepada diri ku..

apa agaknya terjadi ya sepanjang 6 ke 8 bulan yg lepas...

1. Habis sahaja praktikal, aku masuk semula ke UiTM Melaka KBM bagi semester yg terakhir. Siapa sangka, sudah 2 tahun setengah aku  dalam degree.

Disamping timba ilmu, presentation, settle report, discussion, exam dan test segala bagai.. ofkos, suka duka , tawar pahit maung manis semua ada bersama classmate ku ini...





Ini sekitar majlis BBQ BERSAMA PA (Penasihat Akademik) yang manis sentiasa MISS SALINA dan juga MISS JU


 We are the boyz of 8F, SUPER RICH KIDS ...hahaha



2. Yes, selain belajar dan bersuka ria bersama classmate ku ini...YES aku masih aktifkan diri dalam bidang berpersatuan terutama nya KELAB WARISAN BUDAYA (KWB). Masih meneruskan bakti terakhir ku sebagai Yang Dipertua KWB.

bagi aku berpersatuan ni seronok untuk aku laa...so sepanjang tempoh dalam 4 bulan terakhir, 3 event dapat dianjurkan iaitu...

MALAM CITRA WARISAN



MINGGU ASPIRASI BUDAYA DAN FESTIVAL MAKANAN


MAYA 2013 merupakan satu kepuasan buat aku kerana first time satu proposal yg ku idamkan berjaya dijayakan. 
benda ni bukan kredit pada aku je, big kredit kepada TEAM KWB yg awesome dan hebat.

MAYA telah menjadi satu detik kepuasan kepada ku sebagai pelajar semester akhir di UITM KBM hehehe

ayat skema lak tetibe...


Event satu lagi ialah BENGKEL PEMANTAPAN BUDAYA. Idea dari aku , dan kecik tapi penggeraknya ialah warga AJK baru.


Siapa sangka MAYA berjaya jugak masuk Paper KOSMO, tarikh 31 December 2013. happy waktu ni masuk ^_^
k
Pastinya. KWB berjaya merangkul kategori KEBUDAYAAN dalam ANUGERAH KELAB DAN PERSATUAN CEMERLANG peringkat UITM MELAKA KBM.
amin



 Kalo nak citer panjang panjang rase banyak lagi...so cukup sementara nukilan ku ini...

akan ku update lagi nanti..

ASSALAMUALAIKUM

selamat malam.


 K
-kirin-


No comments:

Post a Comment