Teman pena..

Tuesday, February 26, 2013

Malam Seri Qaseh - MEBA KBM - Batch Part 6 Accounting

 Assalamualaikum

benda yg nak diupdate pun sbnrnya da lepas lama da. 
hanya sekadar ingin post
kerana hajat dihati tu dah lama, masa je tak de.

so mostly ini hanyalah melalui gambar sahaja

secara ringkas tuk ku katakan

Batch Part 6, Degree In Accounting Kampus Bandaraya Melaka KBM
tradisinya akan menguruskan satu projek besar untuk meraikan part 8 yang akan tamat pengajian.

(dan nanti bila aku part 8, part 6 (yg skrang part 4) akan meraikan kami. Yohoooo!! haha)

Alhamdulillah, Berkat Part 6 yang menyertai bersama. kami berjaya menghasilkan satu dinner iaitu 
MALAM SERI QASEH




ini merupakan rektor baru kami iaitu PM Dr Mohd Adnan Hashim


ketibaan VIP Kehormat


Tukang sambut kami, cantik cantik belaka ;P


barisan koir dari batch part 6, latihan hnya sehari lebih sahaja. hebat!!
tahniah korang



Ini merupakan MC rasmi kami. serba putih serba lawa dan hensem (bapak la ayat aku haha)


gimik kami malam itu merupakan rombongan kahwin datang dan berlaku nya berbalas pantun antara keluarga pengantin lelaki dan perempuan, org kata TOL la.


rombongan perempuan dirumah nya, cantik pelamin dibelakang hehe hasil dri bdk bdk ni cari tempahan haha.



itulah dia "ala ala" pengantin sebenar tapi idak yee. 




Perasmian di akhiri dengan renjis merinjis(apa aku ckp ni?) dripada VIP kita







sesi bergambar


gambar aku ni jarang kuar, so ni je aku jumpa ada muka aku hahaha





sesi silat khas 



Pasangan MC non Formal, serba biru


yang ingin ku ketengahkan ialah yg tengah tu, hehe... pemenang pakaian tercantik...dari atas smp bawah (tak masuk kasut) MACAM PELANGI




keadaan malam itu sebelum bermula nya DINNER




Jangan kata Accountant takde bakat...ini dia bakat bakat muda dalam nyanyian dan muzik



penampilan Istimewa, AZRI AF
Thank u AZRI...atas persembahan dua lagu.





Ini lah antara warga penggerak




SEKIAN
^_^

No comments:

Post a Comment