Teman pena..

Tuesday, May 15, 2012

My Life: study smart n hard, alhamdulillah ^_^

ASSALAMUALAIKUM


bulan 4 ari tu, aku penuh dengan test, ye la, TEST 1...dah kata study, so test akan ada punya la...apa yg kita bljr, dia test mula mula pada test 1 dulu.
so test 1 dah hbis da

ni da masuk pun bulan 5,
yang pasti, mesti lah da dapat resultnya kan

ALHAMDULILLAH
busy busy aku bulan 4 dengan tarian, sencetra, festari dan KWB, turun naik ke lendu
alhamdulillah
result aku test 1 ni...baik...nak kata sgt baik, tak sgt kot, tapi baik itu sudah bgus...yang pasti tidak ada fail
itu yg aku tak nak


semua nya atas berkat usaha kita juga, selain itu bantuan kawan dan lecturer yg mengajar dan juga bantuan ALLAH juga...
subjek2 kali ni bukan senang senang la aku nak katakan..
susah gak
account, finance, tax, law, huhhh....susah nak cakap
tapi wat masa ni, alhamdulillah, aku akan try tuk catch up sebaik mungkin

masuk hujung bulan 5 ni, TEST 2 pulak dtg..
so, aku kena make sure kan yg test2 jugak mendapat impact yg baik, result yg baik

doakan aku semoga berjaya tuk test 2 ni jugak

target aku nak naikkan pointer yg pasti, aku akan try nak dpt kan DL sem ni, hope sgt sgt...

sekian ^_^




No comments:

Post a Comment