Teman pena..

Thursday, March 8, 2012

My Life in KBM: latest news

Assalamualaikum
apa khabar rakan rakan blogger ku sekalian
haihh baru lah skrang terbuka hati nak menulis kat sini


kalo idak, jgn harap...bukak dashboard je lebih, tulisnya hampeehhh
mood x sampai, tu la masalahnyaa






so, sedang ada mood yg nak menulis ni, so apa yg duk aku nak cite is,
apa perkembangan terbaru aku skrang??
haaaa
bukan artis ke, mahakarya agung ke apa
bukan semua tu
hanya insan biasa je
nak sharing sharing je


so, aku da masuk ke sem 2 kat KBM UITM MELAKA ni
kire nya kalo ikut course aku ni aku masuk part 5 da.
balik hari sabtu yg lepas dan isnin lepas da start kelas
jadual?
hmmm agak lenggang gak tapi tension gak pasal 
gap antara subjek tu 2 jam 2jam
if ada assignment yg tak siap n tak smpt nak buat, leh la wat dlm masa gap sblm masuk kelas kan
if tak de pape tu, nak menunggu tu kadang kadang terseksa sedikit
so, sedang mencari solution gak dari asyik pulang rumah je, cdg nak stay kat kampus, tapi tak thu kat mana, pasal 2 jam tu..haihhh


but, alhamdulillah, jadual agak ok sikit la
bandingkan dari last sem punya


hmm, ckp pasal lecturer
well, sem nia gak mencabar 


subjek akaun aku di ajar oleh penasihat akademik aku
sama mcm last sem
subjek maf pula diajar oleh lecturer tax aku dulu waktu diploma part5, bagus la jugak, but at the same time, ada dia punya target nak kena capai
subjek tax, well, hardcorenya lecturer, da lama dlm uitm kat 25tahun, so dia da masak ngan pelajar ni
memang menakutkan and stricct tapi dlm masa sama kdg kdg leh jadi fun gak, hope leh la catch up
subjek mandarin, yg sama mcm sem lepas, seronok!
subjek law , agak #@^&#%@&# (hope anda faham), nak cerita, tak baik lah, dia pun manusia kan, tapi aku leh kata, subjek law akan menjadi subjek paling aku sakit sekali rasenya
subjek international business, hmm lecturer baru, so akan menjadi challenge jugak kepada aku.

one more, hmmm (nak ingat jap)
haaaa
subjek AIS (computer) , lecturer agak strict gak, tapi kalo teori teori ni , aku memang lemah sikit

konklusinya
lecturer sem ni ada yg strict , ada yg cam #*%&#*, ada yg agak tak best jugak
sem ni akan menjadi sem yg agak mencabar tuk aku
aku nak kena naikkan balik pointer aku yg teruk tu..

selain itu
well, now aku busy gak ngan ccompetition with my junior group, SENCETRA
masuk pertanding di MMU , CYBERJAYA
so,aku yg duk jauh di KBM perlu ke lendu dan ambik step pada hari rabu malam, sabtu dan ahad je
agak tension gak
pasal takut jadi penyebab ke apa
lepas tu da lama tak training lama cm tu, so mmg agak kelam kabut tuk aku jugak
tapi i will try to manage all that thing wisely

and with CITRA WARISAN lagi
hmmm

so, thats all
doakan agar aku berjaya menempuh sem ni dan juga berjaya menaikkan pointer aku sem ni,
AMIN

sekian ^_^


No comments:

Post a Comment