Teman pena..

Wednesday, December 29, 2010

Post ke -100

Salam Blog ku,

tirai 2010 hampir berlabuh
countdown dalam masa beberapa  hari sahaja lagi

diari 2010 ku bakal aku tutup
akan ku buka diari baru
diari 2011

cukup kah segala rempah ratus didalam nya
pengalaman
suka duka
kegembiraan
kesedihan
kebencian
kemarahan
cabaran
dugaan

cukup??

Cukup pasti cukup
tapi aku masih belum rase lagi kepuasan nya
2010 benar benar memberi satu impak yg lain untuk aku
mungkin tak perasan benda tu
mungkin korang rase tak de langsung pun perubahan tu


aku tak kisah if
bagi korang perubahan itu makin teruk
yg pasti bagi aku
aku ade pembaharuan yg telah aku lakukan pada diri aku sendiri
mungkin tidak bnyk tapi sedikit itu dah memadai
mungkin aku tak se"matured" korang
mungkin aku kebudak budakan ke
apa ke
yg pasti
ini lah aku

inilah SHAKIRIN AZIM
inilah kirin
dan aku masih lagi mencari identity aku sendiri
mengenali diri

aku masih lagi waras dan juga tahu batasnya diri sendiri
dan jgn mengharap lebih dari aku
kerana ade masa nya
pada sesuatu benda yg baru
aku masih belum bersedia
berikan aku sedikit masa dan ruang


2010 mendidik aku untuk berdisplin, bertanggungjawab,  amanah. '
2010 memberi aku erti kasih sayang, sahabat dan keluarga

dari sehelai kain putih yg bersih, sekarang telah dihias dengan warna warna yg menarik
cantik bila dilihat

ini bukan masa nak persoalkan apa apa sudah
terletak sudah kalo itu caranya
aku terima

saat untuk buka diari baru
pintu baru 2011
maka langkah baru perlu diambik
yg kurang akan dibaiki
yg elok akan dikekalkan
yg belum ada di adakan

azam baru akan disemat didalam hati aku

Dengan ini diari 2010 bakal aku tutup dengan rasminya dengan blog ku yg ke - 100
( ahaha ala ala penutupan perasmian)
Kenangan ku, memori ku, is inside me. sentiasa yg terbaik.

salam blogger
Salam tahun baru 2011
SELAMAT TAHUN BARU SEMUA

2 comments: