Teman pena..

Monday, October 25, 2010

cm mana ni...apa ptt aku buat...

Setelah seharian mengalirkan air mata..
aku beristifar kepada Allah agar dpt sedikit pedoman dan semangat

sekarang...
daya aku 50:50..
gagal aku kawal
banjir lah...
kuat aku bertahan...
panas terik dlm diri ni naik...

pedih
pilu
sedih

tak perlu ckp
dari mata ke hati
aku sahaja yg tahu

aku hanya mampu bertahan
dan demi memastikan fokus aku pada final tidak berubah.
itu pasti

aku cuba nak jauhkan..
apa daya aku nak jauh dari dia
tapi aku akan cube..
adakah itu je satu caranya??

sape boleh bantu aku...
please, HELP ME!!!

aku tak pernah kena mcm ni...
first time bagi aku kerana aku memang sayang mereka..
kenapa kali ni aku betul betul lemah.

lemah selemahnya
aku tak kuat kali ni..
nape ko KIRIN...

No comments:

Post a Comment