Teman pena..

Sunday, February 22, 2009

separuh sedar???

saat aku teringat kembali perkara ni buat aku tergelak sorang sorang,
cam orang bodoh dibuatnyer... tapi tak tahu ar, benda ni buat korang tergelak, bagi aku YES..

hari tu aku kepenatan, so pegi tido la, selepas habis jer sembahyang jumaat. tido nya amat melenakan. Puas rasanye. sampai termimpi mimpi la katakan

yang menggelikan hati aku apabila didalam mimpi aku tu..( aku ingat lagi mimpi aku tu, sikit2 la)
aku didalam bilik sedang tido dan aku terjaga melihat sahabat aku semua didalam bilik (not all), ada yg belaja, ada yg bersembang, aku pun kiranyer terjaga la jgk waktu tu kt dalam mimpi tu,

so next aku tersedar dan lihat roommate aku masuk ke bilik, aku teringat yang ade kawan aku yang kena jumpa lecturer akaun, pasal nak tanye soalan. so aku ingat roomate aku ni aka classmate aku ni pergi jumpa leccturer tu...

so ikut apa yang roommate aku ni kata, apa yang aku cakap kat dia ialah:

aku: fikri, ko tak pegi jumpa miss ker?
fikri: miss..? miss mana?
aku: ala miss... miss laa
fikri: ye la miss apa?
aku: miss , miss afifah...
fikri: huh? miss afifah..buat ape...
aku: bukan, miss miss izzati...
fikri: miss izzati, apa ni...
aku: ala, miss FAR(subjek akaun)...
fikri: miss FAR, bukan puan ker...
aku: haa... puan.., ade orang jual kuih tu, panggil dia...(terdengar ada org jual kuih)

so, aku rase cam korang tak paham, cam ni la konklusinya,
aku separuh sedar waktu tu nampak roommate aku ni masuk bilik, selalunya dia akan bergerak dengan classmate aku sorang ni, kalau nak belajar... so aku ingat dia pegi... aku tanye la dia...

first miss afifah, miss afifah ialah lecturer yang ajar aku english, nape perlu jumpa dia,dia kena jumap lecturer akaun, seconds is miss izzati, is my english lecturer also but last sem... so bukan dia gak la

n lastly, dia orang kena jumpa puan Noryati but aku kata miss jer... but dia puan
hahaha

memang masuk angin betul aku waktu tu...
mungkin tak kelakar tuk korag, but tuk aku benda tu menggelikan hati aku...

roommate aku geram selepas tu kerana aku just tanya non-stop then lastly aku mintak dia panggil orang jual kuih tu...what? gila ke apa...

anyway, ade orang kata tido waktu petang boleh buat orang jadi gila....
betul ker??

cuba kita fikirkan....

-salam-

1 comment:

  1. hahahah.stupid.ku leh byangkan how this went

    ReplyDelete