Teman pena..

Thursday, February 19, 2009

New Here...

Salam, hari ni aku dah belajar satu benda baru iaitu create blog sendiri. Hahaha, semua nya kerana ajakan/hasutan/pengaruh my frens.. Bukan sebab aku ni pandai dan hebat sangat buat blog ni. Hanya kerana aku nak cuba benda baru dan juga aku nak mengisi masa lapang aku. Tak salahkan??

Aku bukan la suka sangat writing sepertimana freind aku ni (syadel) yang tak gemar langsung pun tuk writing blog. Tapi boleh la jugak ada sifat keinginan.

Kiranye aku kat sini ni budak baru (new student) lagi , pernah tak dengar serangkap pantun melayu:

Buah cempedak diluar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan;
Saya ni budak baru belajar;
Kalau salah tolong tunjukkan

Jadi kalau aku ada buat salah, sila-sila la memberi tips, kritikan dan pandangan agar dapat membaiki diri. Setiap perkara perlulah ditegur agar dapat membaiki diri kita dengan lebih baik. Anak cucu mintak bantu dengan tok guru kat dalam ni. beri la teguran secara baik baik ya (muka minta belas kasihan)

Hmm, sebenarnya dah tak tahu nak cakap ape lagi, hehehe, hmmm… tu je la nampaknye.. ok berundur dulu ya…

-salam-

No comments:

Post a Comment