Teman pena..

Wednesday, December 26, 2012

busy day now finish


ASSALAMUALAIKUM

Salam Sejahtera, Good Day, Ni Hao, apa habaq?
Semoga semua nya sihat sihat dan ceria belaka.
Wow! Lamanya tak update blog. Berbulan rasenya.

Well, sem kali ini, sem yg agak aku cuba busykan diri. Bukan saje saje tapi kerana Tanggungjawab dan Amanah yg diberi.
Alhamdulillah. Kalo boleh banyak benda nak diceritakan tapi tak thu nak mula dari mana.
Tpi aku akan mula sikit demi sedikit.


29 OKTOBER YANG LALU, PEMERGIAN ARWAH KAKAK KU IRMA SURIYANI. MOHON KEPADA YG MEMBAWA, SEDEKAH KAN AL-FATIHAH UNTUK KAKAK KU.

AL-FATIHAH



haaaa Nampak tak apa gmbr di atas tu
ahakss
tu semua adalah
jadual aku. Kerana kesibukan dengan test, quiz, assignment dan presentation dan lagi dengan kelab juga. Jadi jadual ni amat diperlukan.

Seperti mana yang anda lihat (kalo dapat tgk la)hehe
Jadual ku penuh ngan aktiviti dan test dan quiz.
EEE SIBUKNYA KO KIRIN, BERLAGAKNYA. NAK MENUNJUK KO BUSY

Wowowo
Bukan berlagak ke apa
Hey, my blog right, so whatever I want to publish la kan
Hahaha
Well, bukan menunjuk tetapi lebih kepada perkongsian.

Alhamdulillah,
Busy cm ne pun, sudah selesai semuanya
20 disember 2012
Tamat sudah semua kuliah ku. Test, assignment, group projek, presentation semua. Settle.!
Tapi bukan lah tamat disitu sahaja, perjuangan masih belum selesai


FINAL AKU IS AROUND CORNER ONLY
3 JANUARI 2013
Perang bakal bermula
3, 9, 12, 13, & 21 hari bulan.

Hurm carry mark ada yg dah dapat, test pun ada yg baru dpt markah dia
Sedey sebenarnya, riso pun ada. Nak happy takot lak
Tapi benda ni nak kena kerja keras sikit.

Target aku:
UNTUK NAIKKAN POINTER KALI INI
Perkara kena percaya pada diri sendiri. Boleh atau tidak huhu

Konklusinya:

Ingin mengambil kesempatan dan ruang ini.
Kepada semua yang mengenali diri ini
SHAKIRIN AZIM aka KIRIN aka IRIN
Mohon ampun dan maaf sekiranya terkasar bahasa dan perbuatan. Sekiranya terjerit tak tntu pasal, termarah atau tersombong atau termerajuk atau apa sahaja yg buat anda terasa dengan saya. Sekiranya ada, maaf kan saya. Sesungguhnya manusia tak sempurna.

Doakan untuk saya semoga saya berjaya untuk menjawab final untuk sem ini.
Dan semoga semua juga berjaya menjawab final.

ALL THE BEST TO YOU GUYS
GOOD LUCK!!

ASSALAMUALAIKUM



No comments:

Post a Comment