Teman pena..

Monday, June 28, 2010

=) saje je

Salam Semua...tak lama lagi bakal buka la pintu sem 5 pula..skrang ni tgh minggu Destini Siswa di Setiap Uitm tuk induct dak part 1. budak budak baru masuk. aku nak jadi PM, malangnya, mak aku tak izinkan...kalo tak mungkin aku da berada di uitm da.

Cuti dua bulan ni hmm bagi aku biase je...tak de happening mana...nak kata ade keje...tak gak..keje kat umah laa. jadi pak guard pasal umah aku tgh renovate...

just rase syok pun waktu ke Sabah hari tu. tu la paling best , sedih ade, syok ade, geram ade, semua laaa...tapi satu kenangan tuk aku.

selepas ke SABAH, mostly keje harian ku kat umah je la...dok on9..tolong mak... sorry guys pada sape yg ajak kuar...aku terpaksa tolok...huhu.. nak wat cm mana..da mak tak izin takkan nak langgar pulak, nanti derhaka...huhu

so kat umah ni la mcm mcm aku belek kat laptop ni..nak tgk tv takk bleh pasal renovatenya pasal...so laptop jadi peneman aku... 24 jam.

skrang ni tinggal bebberapa hari lagi nak balik uitm. tak sabar gak sbnrnya... tapi ade challenge menunggu aku lepas ni, nak kene ready secara fizikal dan mental.

yg pasti aku akan busy lagi...lagi busy...

hmmm tu je laaa...nanti apa apa ade ,a ku update yaa...
salam

No comments:

Post a Comment